söndag 8 juli 2012

Halloj är ni kvar??

Jag har inte försvunnit eller tröttnat på att blogga men jag har haft såååå mycket att göra senaste månaden! Det är alltid hektiskt på jobbet innan semestern och i år har det också varit det. Men nu har äntligen semestern börjat så nu så ska jag försöka mig på uppdateringar varje dag!
Nu när man har mer tid på morgonen så kan man lyxa till det med pannkaksfrukost. Jag och barnen älskar LCHF-pannkakorna som jag gör på kokosmjöl. Igår syndade jag liiite och tog en klick Nutella till pannkakan. Mums vad gott det var!

Men åhhhhh vad det har regnat idag! Det är ok för oss för då kunde vi packa idag inför resan men om det håller på i flera dagar till så vet jag några barn som kommer bli uttråkade!
Men, men vi åker snart och dit vi ska är det garanterat sol och värme!! Oh vad vi längtar!
Hoppas bara att det blir så bra som det ser ut på bilden!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar