söndag 8 april 2012

Fortfarande förkyld

Jag är fortfarande förkyld och jag är så besviken. Hade sett fram emot den här långledigheten och att jag skulle få träna och vara med familjen. Men nu är jag bara trött och snorig. Idag tog vi oss iallafall till Vingåkers Factory Outlet. Jag brukar åka dit för att fynda kostymer och idag hittade jag två par nya kostymbyxor av mitt favvomärke just nu Sir of Sweden. Izabelle fick ett par nya skor också så det var en lyckad dag för tjejerna i sällskapet ;-))

Nu har jag lagat kvällsmat och det blev oxfile med rättikagratäng i sann LCHF anda. Gratängen var supergod!!! och nu sitter jag här och är såå proppmätt!

Imorgon så undrar jag om jag inte ska ta familjen med mig och åka till Mood-Stockholm.

 Får se om jag får med mig någon eller om jag får åka själv.

Nu ska jag titta på Gold Rush Alaska på Discovery med T.
Ha en skön kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar