söndag 22 april 2012

Palladium

Hej på är vänner!!
Jag har inte bloggat så mycket de senaste dagarna för det har varit hektiskt på jobbet och hemma så tiden har inte räckt till. Jag kikar in en snabbis nu för att visa mitt senaste köp från i veckan.
Jag har köpt ett par Palladium skor i en ljusgrå färg. Jag har funderat ett tag på nu om jag ska de här eller ett par Converse, men i veckan bestämde jag mig för de här när jag hittaded de i en superfin grå färg. Nu har jag använt de i några dagar och jag är supernöjd. Så sköna, mycket skönare än ett par Converse eftersom de här har en liten klack och innersulan är mer stoppad. Så det får bli dagens tips från mig. Nu ska jag sätta på mig träningskläderna och gå ut i garaget och ta en vända på Crosstrainern och köra med lite vikter.

Ha en skön Söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar