lördag 16 juni 2012

Sommar


Flaggstången på Izas skolavslutning

Nu är det sommar!!! Eller?
Ja vädret visar inte att det är sommar men för mig så är det sommar när skolavslutningen har varit och barnens sommarlov har börjat. Och igår var det sommaravslutning för Iza så då är det sommar för mig :-))
En lycklig Iza när sommarlovet precis har börjat.

Igår hade Iza sin första skolavslutning och vilken tur de hade med vädret! Hela föreställningen var utomhus och alla klasserna hade så fina uppträdanden. Och som vanligt så sprutade tårarna på mig  till den blomstertid som kommer. Tur man hade stora mörka glasögon :-)
Vilket fint väder vi fick igår kväll sen också. Vi satt ute hela kvällen igår mitt på gräsmattan, lyssnade på musik och bara njöt av solen. Barnen sprang omkring och busade och njöt de också. Alexander frågade hela tiden om att varför kan vi inte ha så här hela tiiiiden?
När solen hade försvunnit från oss så gick vi in och tittade på fotbollen vilket blev ett sorgligt kapitel, så orättvist för vi ägde matchen och nu är loppet kört för oss..... vad än Henke Larsson tror!
Sommarlovshoppet!

Bubbel för att fira!

Alex showar som vanligt.


T som njuter av värmen.

Nu ska jag göra frukost och skaka liv i resten av familjen.
Kram på er!

P.S jag kikar in om stund igen och visar ett nytt skoköp plus tipsar om en rea som börjar på Måndag. So stay tuned!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar