lördag 15 september 2012

Halloj

Oj oj oj vad länge sen det var sen jag var inne här på bloggen. Jag har haft två superhektiska veckor både på jobbet och hemma. På jobbet har jag jobbat för två för min kollega har varit på semester men snart är han tillbaka så då blir det normalt igen. Hemma har det varit mycket saker som hänt. Förra helgen var det både möhippa och svensexa så T och jag gick om varandra hemma kan man säga.

 
Idag har jag haft höstfeeling. Vädret har varit fint och soligt men solen värmde inte så mycket det var en typisk höstdag. T är brakförkyld så vi fick tacka nej till 40-års festen vi skulle på idag.
Den här dagen har varit riktig skön och jag har gjort mycket. På eftermiddagen har jag rensat lite i skogarderoben. Gissa om jag blev glad när jag tog fram ett par jättefina Rizzo-stövlar som jag inte haft sen barnen föddes (och de var knappt använda då) och nu fick på mig de utan bekymmer! Jag har genom att äta lågkalorikost sen mitten av januari gått ner 12,5 kilo!! Jag har fyra kilo kvar till målvikten så jag hoppas att jag är där till nyår. 
 
Jag provade ett nytt recept idag som jag hittade här. Det blev en LCHF-pizza och den var supergod!! Izabelle gillade pizzan och hon åt mest av oss och det är ett bra betyg från en skeptiker! Jag hade salami och grillad paprika som topping.
 Nu sitter Iza och jag i hennes rum och jag bloggar och hon tittar på SVT - play och grabbarna spelar PS3. Riktigt lördagsmys ;-))
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar