söndag 16 september 2012

Lovisa Burfitt

Jag gillar Lovisa Burfitts illustrationer och hennes senaste samarbete är frimärkena som hon tagit fram med Posten. De är riktigt snygga och jag har köpt några kartor som jag ska rama in.
 En annan favorit är Mademoiselle Oiseau serien som Rörstrand tagit fram. Jag upptäckte häromdagen att det kommit en ny mugg och ett nytt fat så det blev till att beställa en mugg. Jag skulle vilja ha en skotavla också som Burfitt ritat men de sålde slut innan man hann klicka sig igenom webshopen ;-)) Får försöka jaga på second hand sidan.







3 kommentarer:

  1. Tycker dom där kopparna är sååå söta. Gillar texten i dom :-) tror det var "Today you are a bird" .........

    SvaraRadera
  2. Åå jag har också gått "nuts" på Lovisa Burfitt... beställt en del posters på nätet som ska på inramninig!!! Jippie... vad glad man blir när man hittar något som är så bara ---- passande!!!
    Ha en fin dag och tack för en fin inspirations blogg!
    Må Bäst!!
    //BeA

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!!
      Jag suktar efter samma posters, måste bara bestämma mig först!!
      Ha en fin dag själv!

      Radera