tisdag 16 oktober 2012

Want to have

Grrrrr, är lite arg just nu på något som hänt idag.
Försöker koppla bort det genom att surfa runt på saker jag vill ha just nu som tröst. Så here comes listan med prylar som skulle göra mig lite lyckligare just nu!
 
En blus från MCQ Alexander McQueen som du hittar här hos min nya favoritwebshop, Wakakuu!

Armband från Marc by Marc Jacobs i samma butik.

Och sist men inte minst, Guy Shoe från Hope i färgen Wine! Jag har suktat sen i Juli efter dessa skor. Har inte tagit mig råd än, kostar 3000pix! Men oj vad de är fina och vilket hantverk! Jag har provat de två gånger och klappat på de desto fler gånger. Suck!
Men snart kanske jag har råd.......
 
Uppdatering:
Hittade nyss Hope skorna på REA, så klick klick och nu är de på väg hem!
I just love mid season sale!!
 

 


2 kommentarer:

  1. Men hallå där... Nu vill vi ju veta vad du vart arg på.... ;-)
    Visst är det mysigt att kunna både ögonshoppa och shoppa på riktigt så då mår man för stunden bättre... Kan vara bra ibland!
    Må så Gott!
    BeA

    SvaraRadera
    Svar
    1. I det här fallet får det bli min lilla hemlis...men det arga höll inte så länge eftersom shoppingen fick mig att bli glad igen. Och jag njöt även heeela dagen idag av fyndet! Då har ju inte skorna kommit hem än, så det blir lite som ett Kinderägg med tre må bra i ett!
      Kram E

      Radera