lördag 20 oktober 2012

Zadig & Voltaire

Idag har jag varit i Stockholm med bästa Annika och haft en riktig tjejdag med shopping och god mat!
Vi hann med både Vetekatten, Riche och Franska cafeet och däremellan massor med butiker. Det blev en heldag och vi kände oss bra trötta men lyckliga på slutet:-)
Nu har jag krupit upp i sängen hemma med ett glas vitt, en Macaron från Ladurée och pillar och tar på mina fynd och njuter. T är bortrest med jobbet så det är lite ensamt men jag får trösta mig med fler Macarons!
 Här är några av fynden jag hittade (kommer foton imorgon på innehållet i påsarna), favoriten måste ändå vara Zadig & Voltaire tröjan. Mitt första plagg från de och oj om jag bodde nära butiken så skulle jag handla hela tiden......så coola kläder och såååå min stil!! Hade verkligen svårt att bestämma mig. Snälla berätta inte för mig om det finns en webshop någonstans med Z&V kläder för då blir jag mycket fattigare........
 
Flaskan är en tvål från Molton Brown som doftar White Mulberry, riktigt gott! Sitter här och ångrar att jag inte köpte body lotion också......
Nu ska jag varva ner och hitta något att titta på på någon play kanal!
God Natt med er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar