onsdag 21 mars 2012

Modern Preppy

Idag var jag och några av tjejerna från jobbet på Lindex och shoppade ur deras Gwyneth Paltrow kollektion. Det fanns mycket fint och jag kom hem med en hel hög med kläder!!
Jag är supernöjd med byxorna, tjockt material och välsytt för bara 199 pix! Kavajen är också fin och välsydd med fint foder och så har den lappar på armbågarna som det ska vara den här säsongen på kavajer. Måste få visa kavajen som T köpte i förra veckan på favvo butiken Leopold & Bloom. Den är grå med rutor och blå detaljer och så har den lappar på armbågarna i en avvikande ljus färg och den är bara sååå snygg!! Även fodret är riktigt trevligt.
Det är alltid kul att få shoppa loss på lite nya kläder när våren är här och idag var den ju här på riktigt! Och den verkar få stanna i några dagar till!!
Nu ska jag planera vad jag ska ha på mig imorgon av det jag shoppat idag. Undrar om de på jobbet upptäcker att några av tjejerna kommer i likadana kläder på samma dag??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar