lördag 31 mars 2012

Tidig Morgon

God Morgon på er!
Klockan är fem på lördagsmorgonen och jag är vaken. Alexander dök upp klockan fyra och grät över att han hade spillt ut vatten över sig i sängen och så hade han superont i benen. Jag fick massera hans ben i en halvtimme sen somnade han om. Men då kunde naturligtvis inte jag somna om så nu sitter jag här och slösurfar runt lite medans resten av familjen sover.

Veckan har varit hektisk men kul! Jag har ju ett så roligt jobb och det händer mycket just och jag lär mig jättemycket. Snart ska jag ut och resa igen och det är dags att besöka vårt grannland Norge den här gången.
Tänkte jag skulle visa er några saker som dykt upp hemma hos oss den här veckan.
Jag har varit sugen på att fynda DVF for Gap kläder till Iza men jag trodde inte att den europeiska internetbutiken skulle få sälja kläderna. Men jag fick mail i tisdags om en VIP shopping på kvällen så jag klickade raskt hem några plagg till Iza och de kom redan i torsdags från England. Så det var verkligen en rask service! Tänk att jag suktat efter en Diane von Furstenberg klänning länge och nu har Iza fått en före mig. Hon älskar både klänningen och kavajen och jag tror nog att det blir den outfitten som gäller på dagens kalas hon ska gå på! 

Alexanders fötter har vuxit mycket på sista tiden så han behövde nya Crocs och gissa om lillkillen blev glad när jag hittade Lego Crocs!! Han började direkt med att försöka sätta fast legobitar på bitarna som sitter på skorna :-))

Nej nu ska jag planera lite frukost och göra iordning den och sen ta ett pass på Crosstrainern innan jag väcker resten av familjen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar