fredag 23 mars 2012

Fredagsmys

Hej alla vänner!!
Vilken underbar dag det har varit idag, så varmt och skönt!
På toppen av det så är det den bästa dagen på hela veckan, fredag.
Det har varit en ganska rolig dag på jobbet idag och dagen har gått väldigt fort. Nu har vi fredagsmys här hemma framför TVn och tittar på Bolibompa med barnen. Vi har ätit god kvällsmat med mycket mat så jag är riktigt proppis just nu men jag hoppas jag får plats med lite efterrätt snart.....
Igår köpte jag lite Lego till A för han älskar det och det är bra för honom att träna på finmotoriken med. Men det märktes idag att han var lite trött och inte kunde koncentrera sig längre perioder så T fick hoppa in och hjälpa honom lite. Jag tror det syns på bilderna hur frustrerad han ser ut ibland. Men med lite hjälp så blev Legobilen klar!

Nej nu ska jag få kidsen i säng och sen ska jag se fram emot Skavlan ikväll för min stora idrottsidol Anja Pärsson ska vara med. Vilken karriär hon har haft, va? Hur många gånger har man inte suttit framför Tvn och hållt tummarna och skrikit och gråtit och jublat och väntat på att få se "sälen". Men nu är det slut på det eftersom hon kört sin sista tävling, lite sorgligt men det är bara att acceptera. Vi får se om det finns någon som kommer efter och kan fylla tomrummet!
Ha en skön fredag!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar