lördag 10 mars 2012

Shopping

Idag är T på Allt för Sjön och tittar på båtar. Iza är med honom men jag och Alexander stannade hemma för han ska på kalas hos bästa Lina idag. Vi har haft en soft förmiddag och bara tagit det lugnt och spelat spel och läst. Sen lämnade jag honom på kalaset och hämtade min bror och så åkte vi ner på stan för lite shopping. Vi började på favvo affären Store och de hade fått in så mycket fint så det blev rätt så mycket shoppat därifrån. När jag kom hem så sken solen så fint så jag tänkte att jag skulle fota mina fynd men upptäckte då att kameran var borta. Den är på båtmässan...så ni får en bild tagen med Iphonen på påsarna så ska jag fota en annan dag det som var i de! Nu sitter jag i vårt uterum och njuter av att det är varmt och att våren snart är här!! Fick precis rapport från resten av familjen att de är på väg hem och att de hittat en båt som vi behöver! Varför är jag inte förvånad? Nu ska jag googla och se om de har rätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar