tisdag 13 mars 2012

Shopping

Jag nämnde härom dagen att jag handlat lite på Store men sen var kameran på vift så jag kunde inte fota. Nu är kameran tillbaka så jag har fotat lite av sakerna som flyttat in hos oss.


Jag hittade små silverkrukor med Myrten "kopia" i som ska vara mer lättskött än vanlig Myrten. Jag har glömt vad växten heter men det ska bli intressant att prova och se om den överlever. Sen köpte jag ett Voluspa doftljus, jag älskar de ljusen, min favorit är Champagne Crisp. Nu köpte jag Saijo Persimon, den doften känndes väldigt vårig!


För ett tag sen läste jag Andrea Engsälls blogg och hon tipsade om lite annorlunda anslagstavlor som hon hittat. Jag tyckte de var superfina så jag beställde en till Izas rum och nu har den kommit upp. Det är Magdalena Asplund med bloggen design by Sigrid som gör tavlorna.
Jag ska nog beställa en till Alexanders rum också, måste bara bestämma mig för vilket tyg jag ska ha först.

Nu ska jag natta barnen!! Och sen kanske det blir ett pass på Crosstrainern, får se....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar