onsdag 25 januari 2012

Elie Saab

Pust vilka dagar det har varit.
Jag åkte till Holland i söndags eftermiddag med jobbet och sen har det gått i ett!
Det kulminerade naturligtvis igår kväll. Jag skulle resa hem med SAS från Schiphol kl.19.15 och landa på Arlanda 21.15. På em fick jag ett sms att flighten var inställd, grrrr. Ingen info om jag var inbokad på en ny flight så jag ringde resebyrån och de hjälpte mig direkt. Jag blev ombokad och fick flyga via Oslo hem till Arlanda. Hmmm liten omväg bara och dubbelt så lång tid tog det. Så jag var inte hemma förrän kl. 1 i natt....när jag kunde varit hemma 23. Så dagens tumme ner går till SAS.

Men men jag fick en stund på Schiphol och fyllde på sminkförrådet och sen så köpte jag en ny parfym.
Elie Saab Le Parfum Edp, den har jag funderat på sen i höstas när den kom och nu fick jag chansen att dofta på den och blev jättekär i den. Den doftar så gott, lite tungt men inte mycket och doften känns som en blandning av något sött och kryddigt. En väldigt mogen doft. Så det här får vara dagens rekommendation från mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar