onsdag 4 januari 2012

Romme

Idag har det varit en händelserik dag. Jag har jobbat på förmiddagen, lunchat och shoppat med bästa Maria på em, sen har jag och T lekt IT-tekniker hos kompisar på kvällen för att nu på slutet samla ihop all skidutrustning vi har för imorgon blir det en heldag i Romme.


Det var flera år sen vi var till Romme och jag såg nu på hemsidan att de har byggt mycket nytt där så det ska bli roligt att se hur det har blivit.
När jag samlade ihop våra kläder och saker som ska med upptäckte jag att det är mycket nytt som ska prövas och trimmas in innan det sitter bra på alla. Nya hjälmar, byxor, ryggskenor osv. Suck och pust innan allt det kommer vara på plats och sitta skönt. För min del ska det bli roligast att prova min nya ryggskena från POC och prova att filma med nya kameran.
När vi köpte ny kamera nyligen så valde vi en systemkamera, Nikon D7000, som man även kan filma med i HD, så det ska bli intressant och se hur den kvaliten blir i backen.

Ha en skön kväll och vi ses imorgon då ni får se lite bilder från skidåkningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar