söndag 29 januari 2012

Solen

Vilken härlig dag det är idag!
Solen har kommit fram och det gör direkt att jag blir på så gott humör.
 Idag har vi gjort vadå??
Tadaaa åkt skridskor igen. Ja vad ska jag göra när T och barnen är sådana fanatiker. Så det vara bara att åka ut igen och sätta igång. Men idag njöt jag lite extra för solen behagade visa sig och den värmde, så den gav hopp om att det kommer lite varmare tider.

Idag satte jag på mitt favoritobjektiv nr 1 på kameran, Nikon 85mm, 1.4 D. Har älskat det objektivet från dag ett. Det har ett begränsat arbetsområde men jag blir lika lycklig varje gång jag studerar bilderna. Det är ljustarkt och det blir en enorm skärpa.



Nu ska jag fortsätta njuta av eftermiddagen och sätta mig i det soluppvärmda uterummet och läsa en tidning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar