fredag 20 januari 2012

Fredagsmys

Hej på er, här har vi fredagsmys och tittar på Wild Kids. Pust vilken hektiskt vecka det har varit. Det är mycket att göra på jobbet nu och ett tag framöver. Men det är bara att bita ihop för snart kommer det att bli lättare. Men inte än...jag ska flyga till Holland på söndag för möten måndag och tisdag och så kommer jag hem på tisdag kväll. Det är ett tight schema som det brukar vara på de här resorna så det kommer inte vara tid för sightseeing. Som tur är flyger vi till och från Schiphol och det är en flygplats med bra butiker. Jag har beställning från T på gin från Hendricks (bästa gin som finns) och Alexander har en stående beställning på M&Ms. Eftersom det är reatider hoppas jag göra ett fynd i väskbutiken...de kanske äntligen rear ut en Marc Jacobs väska eller en Burberry. Vi håller tummarna.

När vi ändå pratar rea. Jag hann ut en vända på stan på lunchen idag (fördelen med att jobba i Centrum) och jag och en arbetskompis betade av butiker som skyltade halva reapriset. På Åhlens fick vi napp.

Nattlinne för 40:- och kofta (en rosa) för 100:-, det var riktigt fina plagg och jag blir så nöjd när jag gör fynd!!
Nä nu ska jag fortsätta fredagsmysa med familjen och titta på Wild Kids.
Ha en riktigt mysig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar