måndag 16 januari 2012

Ole Lynggaard

Idag har det varit en intensiv dag där jag har varit på heldags seminarium med jobbet och lyssnat på hur man certifierar plattformar. Vi ska fortsätta imorgon också och avsluta dagen med ett test!

Här hemma har jag kört en vända på Crosstrainern och jag är så stolt över mig som orkar köra varje dag. Vi får se hur länge det håller i sig och om det bara är nyhetens behag.

Nu sitter jag och slösurfar i soffan och hamnar av en "slump" på Ole Lynggaards hemsida. Jag är ett stooooort fan av deras smycken och jag har alla deras kataloger sen tio år. Några smycken har jag fått och köpt genom åren och det är alltid en stooor process inför varje önskan eller köp. Det måste bli rätt och jag måste verkligen känna för smycket. Jag vill kunna njuta av det läänge och inte tröttna.

Mina favoriter för dagen är Lotus kollektionen.


Vilken som helst av de här skulle faktiskt passa mig just nu......vilken som helst....Jag är i en lila, rosa period just nu så det är väldigt passande ;-)
Jag ska sluta tjata men jag hoppas en viss person läser min blogg och förstår vad jag menar.....
Jag fyller ju jämnt i år.......
Tror ni han har förstått nu?

Sen har vi ju den ringen som jag alltid återvänder till och suktar lite extra över.


Emeli

Ha en skön kväll så ska jag fortsätta mitt slösurfande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar