lördag 28 januari 2012

Skön Lördag

Idag har det varit en skön dag. Vi började dagen med att åka skridskor på Mälaren med barnen. Det har kommit snö men det var väldigt lite så vi skottade upp en yta vid bryggan som vi åkte på. Well de andra åkte och jag lekte med min kamera. Idag provade jag zoom objektivet som följde med Nikon kameran när jag köpte den. Har inte använt det hittills men jag ska ge det en ärlig chans!

Efter skridskoturen var jag och gjorde lite ärenden. Tankade bilen, köpte en bandyklubba, lite råvaror till kvällsmaten och ett stort lass med tulpaner. De stoppade jag i min nya Day winecooler. Det behövs många tulpaner i den för att det ska se bra ut. Resultatet ser ut som att man har en stoor hink full med tulpaner. Nice!!


Nu har vi precis ätit kvällsmat och sitter i soffan och pustar. Idag gick vi all in på LCHF. Det blev fiskgryta med aioli och barnen fick klibbris (Izas utryck) till. Till efterrätt blev det kladdkaka med grädde och blåbär! Riktigt mumsigt var det och lättlagat, vilket jag gillar.


Nu ska jag sätta mig och lördagsmysa med resten av familjen.
Ha en skööööön lördag allihopa!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar