tisdag 3 januari 2012

Nytt År nya Löften

Jag har haft en paus med bloggen eftersom jag gjorde den bara för att barnen skulle kunna följa mamma och pappa på deras resa till New York. Men jag har sen vi kom hem funderat och kommit fram till att det var kul att skriva och framförallt gillar jag att fotografera så eftersom jag har en ny kamera nu ska jag använda den här bloggen för att utveckla mig inom fotografering (Nyårslöfte kanske??).

Nu kommer lite bilder från Nyårsafton som firades hemma hos oss. Det blev en mycket lyckad kväll och både barn och vuxna festade till långt in på småtimmarna.


Dukningen


Blomsterarrangemang som jag beställde från Blomgaraget i mina älskade Waldemarsuddekrukor


Menyn
Förrätt: Hummersoppa

Huvudrätt: Stekt Oxfile med tryffelsmör, Portvinssky, Haricot verts med bananschallottenlök och Pommes Duchesse med Cheddarost och Chilli

Efterrätt: Choklad Cheesecake med Körsbärssylt och Grädde

Upptäckte att jag inte hade sinnesnärvaro att fota maten, inte en enda bild faktiskt. Hmmm bättring till nästa gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar