måndag 5 november 2012

40-års fest igen!

Visst känns det som vi har ätit frukost i evigheter?? Haha, nej inte riktigt men det har varit fullt upp ett tag nu. Både med att fixa för Ts 40-års fest och sen kö till datorn på kvällarna.......
Men nu blir det bättre.
 
I helgen var det dags för Ts efterlängtade 40-års fest. Det blev en jättebra fest, vi dansade iallafall halva natten och vaknade med grym träningsvärk.
 Alexander testar DJ utrustningen.
 Min bror fixar det sista i baren innan gästerna dyker upp.
DJ:n testar rökmaskinen.
Baren!
Ett lyckligt födelsedagsbarn.
Det blev inte så mycket bilder tagna på festen. Jag glömde bort det.....men det löser sig nog ändå jag får samla ihop av de andra som var där och som fotade desto mer när vi dansade.
Nu ska jag fortsätta softa med barnen och sen ska jag titta på Solsidan på play eftersom jag missade avsnittet igår och den här gången ska det vara ett bra avsnitt så jag längtar!
Ha en skön kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar