onsdag 7 november 2012

Tavlor

Jag var i min favoritbutik idag på lunchen för att kika lite och fråga om lampan jag beställt var på väg. Lampan är beställd men det är låååååång leveranstid så jag hoppas den kommer innan jul! Eventuellt fanns det en öppning att jag kunde få köpa en lampa som hängt i en visningslägenhet. Så jag håller tummarna att det går bra!
Men jag sörjer inte för det för på Store hade fått in nya tavlor från Ylva Skarp som de precis packade upp så jag köpte fyra stora vykort som jag ska rama in. 
Måste bara hitta en vägg att sätta upp de på.....får gå runt och fundera lite.
Sen fanns det en stor litografi som jag är sugen på också, får se om jag slår till på den.
Nu är det dax för lite lillördagsmys!
Kram på er!!
 
 


2 kommentarer:

  1. Vilka små läckerbitar!!
    Det är så roligt när man hittar något som verkligen blir glad för!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är jättefina men jag är så besviken för jag hittar inga bra ramar! IKEA var slut, Clas Ohlson hade bara tre, Gallerix var fula....så jag har pausat letandet just nu. Blev så frustrerad!!! Tips tas emot!

      Radera