torsdag 29 november 2012

Instagram

Oh vad länge sen det var sen jag var här!!
Well det har varit ganska hektiska veckor för mig. Jag var på tjänsteresa till Holland i förra veckan och det är alltid mycket jobb innan man åker och långa dagar när man är borta och sen har man mycket att ta hand om när man kommer hem. Men nu har jag kommit ifatt lite tror jag ;-))
Jag har lagt till en länk här till höger på bloggen till mitt Instagram. Där uppdaterar jag lite oftare vad som händer i min vardag än på bloggen så följ mig där! elizabet_b är jag.
 
Det var någon som påminde mig nyss om att det är första advent på söndag...hmmm då är det dax att börja plocka fram alla julsaker och pynta huset. Georg Jensen ljusstaken ovan är min favorit och det ska bli roligt att få plocka fram den och njuta av den igen.
Nu kommer två cliffhangers från mig:
1. Nya kökslampan har kommit och den är uppsatt och jag är så nöjd. Jag lovar att lägga ut bilder i helgen när ljuset är bättre för att fota.
2. Jag ska hälsa på min bror i helgen och ta lite bilder från hans nyrenoverade hus med den superfina stilen som han har fixat helt själv (med liiiiite hjälp från mig) och lägga ut här som inspiration i höstmörkret.
Så kika in snart så kommer det finnas mycket att läsa!
Nä nu ska jag sätta igång med att fixa huset inför söndag. Vi hörs vänner, Kram på er.


1 kommentar:

  1. GJ har alltid fina saker! En fröjd för ögat helt enkelt!!!
    Ha en fin start på veckan!
    :-D BeA

    SvaraRadera