onsdag 8 februari 2012

Frrrryyyyser fortfarande

Hej Vänner!
Jag fryser fortfarande, brrrrr. Det är fortfarande kallt här i Holland och det har varken blivit varmare på kontoret eller här på hotellrummet. Nu längtar jag hem. Idag har vi ett möte på förmiddagen och sen tar vi oss till flygplatsen och åker hem. Hoppas att flyget går den här gången och inte blir inställt. Om allt går som det ska är jag hemma till nio ikväll!!
Sitter och funderar på om jag har något jag behöver handla på flygplatsen. Schiphol har ett väldigt bra utbud och man hittar alltid något.

Min Abercrombie & Fitch parfym tog precis slut och den har en så bra form och är lagom stor när jag reser och inte checkar in väskan så jag måste hitta en ny liknande. Det får bli dagens mål tror jag.
Nu ska jag slänga ihop det sista i väskan och bege mig mot frukosten. Vilken är ett kapitel för sig här i Holland för att inte säga något om luncherna. Det är vääääldigt svårt att hålla sig till LCHF här när man får panerade friterade korvar, ostar och potatismosbollar.
Sköt om er så ses vi snart igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar