fredag 17 februari 2012

Paket

Nu är det äntligen fredagsmys och jag sitter med hela familjen i soffan och tittar på Amigo. Snart börjar Wild Kids och det ska bli kul att titta på. Efter det så ska barnen gå och lägga sig och jag och T ska få egentid. Idag kanske vi ska hyra en film och titta på, det var länge sen.
Imorgon ska vi fira Izabelle, hon fyller sju år nästa vecka men vi firar nu eftersom jag är bortrest nästa vecka och nästa helg åker vi till Sälen. Jag har beställt en tårta till kalaset men den är inte LCHF så jag har även beställt lite saker så att jag kan baka lite till imorgon som jag kan äta.
Idag dök paketet upp med lite gotti från LCHF-butiken. Det ska bli intressant att experimentera med det imorgon och jag lovar lägga upp lite bilder och recept.
Nu ska jag fortsätta mysa med familjen. Ha en mysig kväll alla vänner!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar