onsdag 29 februari 2012

Våfflor

Idag har jag varit själv med barnen i backen. T är sjuk och fick vara hemma och kurera sig. Vi hade jättefint väder och jag vet inte hur mycket jag har svettats ut idag. Jag klär mig alltid för varmt för jag gillar inte att frysa. Barnen var jätteduktiga och snälla, de skärper sig när man är själv med de och vi hade en underbar dag. På eftermiddagen gav vi upp skidåkningen och åkte och hämtade T för att traditionsenligt åka till Gammelgården och äta våfflor.
Gammelgården är jättemysigt och det känns som man sitter i någon gammal dams vardagsrum och fikar. Det är inte så mycket folk där heller utan lugnt och trevligt.
Imorgon så tror jag att jag får offra mig och ta barnen till Trollskogen. Jag gillar inte att åka där men barnen får också välja ibland!
Vi får se hur det går, rapport kommer imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar