måndag 13 februari 2012

Läntan efter Sommar

Det har varit hektiskt en tid på jobbet men jag hoppas det blir bättre snart. Jag har bytt projekt i förra veckan och det har varit lite att avsluta med det förra projektet och sen börja sätta sig in i det nya. Det ska bli en riktig utmaning med det nya.
Jag berättar mer en annan gång om vad det innebär.
Vi har haft mycket båtprat på jobbet senaste veckan, beror nog på att alla har en längtan nu efter våren och sommaren och att få båten i sjön. Jag har spätt på min längtan med att titta på bilder från förra sommaren.
Åka tuben är barnens favoritsysselsättning och för oss vuxna är det Wakeboard som står högt i kurs!

När man åker Wakeboard så hittar man muskler man inte trodde man hade och de brukar göra grymmt ont efter bara några åk. Jag kanske skulle försöka träna de nu i vinter så det blir bättre när jag ska åka nästa gång. Jag måste bara hitta de först ;-))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar