tisdag 7 februari 2012

Längtar

Sitter på ett hotellrum i Schiedam i Holland och väntar på att gå ner och äta frukost. Jag är här med jobbet igen. Vi kom ner igår vid lunch och jag åker hem imorgon eftemiddag. Det är kallt i Holland också, fast kallare än i Sverige-inomhus!! Jag fryser hela tiden, i hotellrestaurangen har man ställt två byggfläktar som ska sprida lite värme. På hotellrummet så knappade jag upp värmen till 30grader=max men det hjälpte inte. Sitter med dunjackan på och bloggar........
Brrrrrrrrrr!!

Jag försöker muntra upp mig genom att tänka på vad som ska hända snart. Vi ska ju åka skidor om ett par veckor. I år blir det Sälen, Tandådalen, där vi hyrt en stuga. En jättefin, fräsch stuga. Inte en furubit så långt ögat kan nå. Ni som känner mig vet att jag har sååå ohyggligt svårt med furu. Det är även riktiga soffor i den här stugan och inga träsoffor med lite dynor i som det brukar vara i de stugor vi hyrt förut.
Ohhhh snart snart är det dags.
Nä nu ska jag springa ner och få i mig lite bacon och ägg till frukost.
Ha en skön dag vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar