måndag 13 augusti 2012

Dagens tips

Idag har vi förberett oss för att skolan ska börja och att vår semester är slut snart. För mig betyder det att jag går igenom barnens alla kläder och skor och ser vad som kan användas en termin till och vad som behöver köpas nytt. En favorit höst och vinter stövel i vår familj är Vincent Shoe Stores  neoprenstövel och i år behövde jag köpa nya till båda barnen. Men butiken har tyvärr stängt i Västerås så vi som bor här är hänvisade till nätet eller en annan stad. Gissa om jag blev glad när jag hittade stövlarna på Footway på rea och att de hade storlekar kvar! Så det var bara att klicka hem två par och nu är de på väg hem till oss. Så se det som dagens tips, det finns även andra färger kvar, lila och röda!
Nu ska jag hoppa ner i sängen och hyra en film, vi får se vad det blir idag. Jag lutar åt en komedi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar