onsdag 1 augusti 2012

El Bulli Style

Idag har jag varit och fixat naglarna igen. Det var fyra veckor sen sist och de hade hållit sig bra trots poolbad, bära väskor, bada på klippstränder och allt annat man gör på sommaren. Men nu var det dags igen och det var så skönt att få bli ompysslad och få fräscha naglar igen.

Det fick bli "fransk" igen men vi har redan planerat hur det ska se ut nästa gång när det är mera höstlikt ute och det ska bli så kul och jag ser fram emot det redan. Ja lite knäpp är jag, jag erkänner......
Eftersom vädret har varit lite upp och ner idag så har vi inte gjort så värst mycket. Vi försökte provköra en bil men provkörningsbilen var såld och den nya skulle komma i slutet av Augusti. Nästa bil vi skulle prova fanns inte inne och skulle komma tillbaka i slutet av Augusti den också och den tredje säljs inte i Västerås..... Liiiite besviken är jag allt. Men men jag lyckades med en sak idag och det var att göra revbensspjäll El Bulli Style!
De blev jättegoda och nu är jag proppmätt!
Nu ska jag bara sitta här och ta det lugnt och sen när barnen somnat ska vi hyra en film.
Kram på er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar