söndag 26 augusti 2012

Kajplats 9 igen

Oh my goooood vad det regnar just nu!
Jag köpte höstplantor på Plantagen igår men de ligger nu oplanterade framför huset och väntar. Jag känner inte riktigt för att hålla på med trädgården i det här vädret.
 Iza på väg till ett pool-party-födelsedagskalas hos kompisen Jesper.
Kavajen är från H&M
 Linnet är också från H&M och jättefint. Jag skulle kunna tänka mig ett till mig själv ;-))
Vi andra tog oss till Kajplats 9 för att äta en söndagslunch med vänner.
Det var mysigt att sitta inomhus i glasrestaurangen och höra regnet smattra utanför.
T började med att äta sniglar, följt av Moules Frit som var dagens special. 
 
 Jag blev så såld på Löjrommen med Briochen förra gången så jag tog den i repris! Sen hade jag tänkt ta Pavlovan till efterätt men den var utbytt till en mer höstlik efterrätt, Chokladrulltårta med Hasselnötskräm och Körsbärsglass. Den var god men Pavlovan var godare.
 Nu sitter jag i soffan och jäser på maten. Undrar om jag blir hungrig igen idag....
 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar