lördag 25 augusti 2012

Hungerspelen

God Morgon!
Jag ligger just nu i soffan med Alexander och slösurfar på lite smått och gott. Jag vaknade tidigt idag och efter en stund kom Alexander tassande för han inte heller kunde sova. Så nu bara hänger vi här han och jag medans resten av familjen sover.
I går hyrde vi en film, The Hunger Games. Jag har läst boken tidigare och jag tyckte den var sååå bra. En bok man fastnar i och som får en att fundera länge efteråt för den är annorlunda och har en handling som vi i världen skulle kunna hamna i i framtiden.
En film blir inte som en bok, men här har man fångat själva andemeningen och visst har man ändrat vissa delar för att få tiden att räcka till men filmen är fortfarande klart sevärd!
Men ni som inte läst boken gör det, ni kommer inte ångra er!!
Nu ska jag fortsätta mysa med A en stund till och sen blir det frukost. Funderar starkt på att göra mina LCHF-pannkakor för de blir så himla goda.
Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar