måndag 28 maj 2012

40-års fest igen!

I lördags så var det dags för min 40-års fest. Vi hade en sån tur med vädret så vi kunde sitta ute vilket alltid är trevligt. Jag upptäckte nyss att jag var så upptagen med att festa att jag bara fotade precis i början av festen och sen glömde jag bort kameran så jag har inte så mycket bilder. Jag får väl be snällt att få lite av de andra som var på festen och orkade fota lite mer än mig!
Här har jag precis börjat duka fram buffen. Dock blev det ingen bild på den färdiga buffen......
Har precis satt mig för att mingla lite med min käre bror innan de andra gästerna kommer.

T har precis börjat bära ut drickat från den "inre" baren i förrådet till utebaren. Här har vi inte heller en bild på när baren är klar...... 
Uterummet är piffat för fest! Den rosa pom pomen och lanternan har jag köpt på inreda.com, det är märket Miss Etoile. De är jättefina men pompomen hade jag nog inte köpt om jag insåg hur mycket jobb det är att tillverka den (14 silkespapper som ska vikas och vecklas ut). Men sen är jag ju inte den pyssligaste personen.....fast fint blev det ju.....

Här ser ni bloggerskan/födelsedagsbarnet in action med den första vinflaskan för kvällen. Ja the rest is history.....sen var det inte så mycket fokus på kameran resten av kvällen utan fest!!
Jag hade superkul och känner mig jättelycklig över alla fina vänner som kom till festen och gjorde den till ett minne för livet!
Tack allihopa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar