torsdag 31 maj 2012

Whyred

Idag har Alexander haft en full dag på dagis kan man säga. På förmiddagen fick han och tre kompisar åka med en av fröknarna till hennes gård som hon bor på. Det var verkligen jättekul och de fick klappa kaniner och titta på traktorer och äta glass med jordgubbar!
På kvällen var det avslutning för alla -06:or på förskolan och personalen hade fixat så fint med dukat långbord och satt på sig festkläder. De bjöd på pizza, dricka och popcorn och avslutade med disco och diplom. Så det var en lycklig son jag hämtade klockan åtta, vilket är "far past his bedtime" så gissa om han somnade kvickt när han kom i säng!

Jag själv har jobbat som vanligt idag. Har hållt på med risker i projekt i två dagar vilket gjort att huvudet är ganska tomt just nu.....
På lunchen var jag in i en av mina favoritbutiker, Leopold & Bloom och shoppade loss lite. Jag får alltid så bra hjälp av Petra som jobbar där, hon hittar alltid något som piggar upp mig eller T! Hittade en t-shirt från Whyred den här gången som är i linne-tyg och lite längre i snittet. Ska ha den imorgon med mina nya G-star jeans tror jag...

Nu är det dags att sova, God Natt!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar