lördag 12 maj 2012

Regn och Blåst

Idag har det inte varit någon rolig dag vädermässigt. Regn, blåst och sol om vartannat. Jag och Iza hänger i uterummet och spelar spel och surfar just nu. Vi var på en liten shoppingtur i stan idag med en liten lista som vi betade av. Gick in för att kika på Moderna Hem eftersom jag inte varit där på länge och de annonserade med 20% på allt. Då såg jag att de hade tagit in Ernsts sortiment där så den här fina skylten fick följa med mig hem!
Jag tog sen en tur till den lokala blomsterhandeln vi har här i Barkarö där vi bor och köpte massor med fina pelargoner till trädgården. Även en hög med andra blommor följde med hem men jag är ju så dålig på namn så vi får kalla de blommor helt enkelt! Nu ska jag hänga lite till och sen göra mig iordning för middag hos vänner ikväll!

Hej då!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar