tisdag 1 maj 2012

Stockholms trip

Vi gjorde en liten tripp till Stockholm i helgen för att shoppa, äta gott och gå på teater. Ett stopp var på Mood gallerian och den var jättetrevlig och hade mycket intressanta butiker.
Vi åt lunch på Cafe Egoiste och där såg vi en kändis, känner ni igen Loreen på min paparazzi bild :-)
Efter lite mer shopping så checkade vi in på Elite Plaza i Linné sviten. Det var en jättefin svit med två jättestora rum och ett stort badrum.
Jag hade bokat bord på Sturehof men vi hittade en restaurang i Mood gallerian som såg trevlig ut så vi bytte till den istället. Boqueria, en tapas restaurang, som jag rekommenderar starkt. Trevlig personal, härlig atmosfär och jättegod mat. Sen fick jag även prova på en för mig ny drink, Richmond Gimlet! Mumma!! Det kommer bli min sommarfavorit
Det var lite om Stockholms trippen. Nu är det dags att sova och ladda för jobb imorgon!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar