söndag 6 maj 2012

Presenter

Det har skett en liten förändring i hallen. Den gamla IKEA pallen som hängt med lääääänge har bytts ut mot en fransos. Japp jag har fått en Tolix pall och jag är såå lycklig för jag tycker de är så fina. Det var svärmor och svärfar som dök upp med den på min födelsedag. Kanske fick de idén när de läste min blogg eller så var det T som tipsade.
Pallen passar in så fint mellan trädet och byrån i hallen!
 

Min bror har varit en vecka i New York och han och min mamma kom överrens om att jag skulle få önska mig något som kunde köpas i New York och så skulle det fixas av käre bror. Så jag satt ett tag och klurade och till slut bestämde jag mig för en sjal från Alexander McQueen med dödskallarna på. De är ju såååå fina och jag har suktat efter en sån länge.
Så idag kom min bror hem och så fick jag mitt paket, men det var ingen sjal i paketet utan tada!!!

En Bayswater Tote från Mulberry. Jag är så överraskad och glad.
Nu ska jag gå och sova så jag orkar gå upp imorgon och ta mig till jobbet.
God Natt på er Vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar